Köszöntelek a blogomban!

2014. november 29., szombat

Ölyves lesben





A kilátás


És a madarak nézetéből


Elkészült teljesen a les, így tegnap ki is mentem felavatni.
Szerda este, kitettem a les elé egy nagy dögöt.


Péntekre már csak ennyi maradt belőle.

Reggel 6-ra, még sötétben, a lesben voltam.
Ahogy kezdett világosodni egy egerész szállt a hús mellé.
Ez kb. 2-percig csak ott nézelődött aztán el is repült.
(Fényképezéshez még nagyon kevés volt a fény)

Azután, olyan 9 óra körül egy másik ölyv jött.
A föld fölött 1m-re szállt egyenesen felém.
Azt hittem a lesre száll le, de a mögöttem levő fára repült.
(rendesen a madár alá tudtam nézni, ahogy a les fölött szállt el)
 Utána két perc múlva leszállt a les elé, és elkezdtem fotózni.
Negyed órán keresztül, szinte folyamatosan kajált, aztán visszarepült a fára.
Ott 10 percig vijjogott, azután elment.











Délig voltam a lesbe, de az előző után már nem jött semmi.
Szerintem így első alkalommal, nem volt rossz az ölyvek mozgása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése